Թումանյանի քառյակները իմ մեկնաբանությամբ

Image

Քանի՜ ձեռքից եմ վառվել,
Վառվել ու հուր եմ դառել,
Հուր եմ դառել, լույս տվել,
Լույս տալով եմ սպառվել

Թումանանը խոսում է իր դժվար կյանքի մասին, որտեղ բոլորին լավություն է արել, սիրել ու հարգել է, և ամենքին օգնել է : Եվ Թումանյանը այդ ամենը ասում է շատ մեծ հպարտությամբ  քանի որ դիմացինին օգնելով ,օգնում ես նաև քեզ : Այս քառյակը իմ ամենա սիրելի քառյակներց մեկն է :

Image

Ինչքա՜ն ցավ եմ տեսել ես,
Նենգ ու դավ եմ տեսել ես,
Տարել, ներել ու սիրել,
Վատը` լավ եմ տեսել ես:

Այստեղ Թումանյանը խոսում է իր տառապանք տեսած կայնքի մասին, որտեղ նա տեսել է դավաճանություն, չարություն, և ամեն վատ բան, բայց այդ ամենը ներել է : Թումանյանը եղել է շատ լավատես մարդ : Եվ բոլորս պետք է այդպիսին լինեք վատ պահերը թողնենք  անցյալում և ապրենք ներկայով :

Image

Անցկացա՜ն…
Օրերս թըռան, ա՜նցկացա՜ն.
Ախուվախով, դարդերով
Սիրտըս կերա՜ն, ա՜նցկացա՜ն:

 Այս քառյակով  Թումանյանը ցանկացել է ասել,որ կյանքը շատ կարճ է, օրերը իրար հետևից արագ արագ անցնում են , և պետք է ամեն օրը ապրես այնպես, ինչպես դա քո վեչջին օրն է :

large (3)

Լինե՜ր հեռում մի անկյուն,
Լինե՜ր մանկան արդար քուն,
Երազի մեջ երջանիկ,
Հաշտ ու խաղաղ մարդկություն։

 Թումանյանը ցանկանում է ասել,որ մարդիկ ապրեն հաշտ ու խաղաղ: Ներողամիտ գտնվեն իրար հանդեպ : Նաև նա ակնարկում է որ լիրավ երջանկություն կարող ենք գտնել ոչ միայն երազներում այլ իրական կյանքում : Նա սրտանց ցանկանում է աշխարհին խաղաղություն , մաքրություն :

large (4)

Հիմա բացե՜լ են հանդես
Երգիչները իմ անտես.
Ջա՜ն, հայրենի ծղրիդներ,
Ո՞վ է լսում հիմի ձեզ:

Այս քառյակով Թումանյանքը խոսում է իր անտեսված հայրենիքի մասին , որ դարեդար եկել և հասել է այսօր մեզ , և այդքան տաջանքներից հետո մենք կանգուն ենք  բայց անտեսված :

large (5)

Այսպիսով ես ներակայացրեցի իմ սիրած քառյաների մի փոքրիկ մասը իմ վերլուծությամբ :Մարդկային փիլիսոփայության հանճարեղ գոհարներ,որոնք անցել են դարերի վրայով, բայց այսօրվա մարդու ներքնաշխարհի հայելինե են… ՔԱՌՅԱԿՆԵՐ

large (6)

Leave a Reply

