Հաշվետվություն

         PicMonkey Collage

Սեպտեմբեր , Հոկտեմբեր

Ինչպես  միշտ Սեպտեմբերի մեկից հաճախել եմ  դպրոց : Առավոտյան պարապմունքին  միշտ եկել եմ առանց ուշացումների : Դասերին պատրաստ եմ եղել , բլոգումս տեղադրել եմ նյութեր: Պարբերաբար այցելել եմ mskh.am : Մասնակցել եմ ենթակայքի քննարկումներին , առաջարկել եմ իմ կարծիքը : Ցավոք սրտի չեմ կարողացե գնալ ճամփորդություններին : Բայց կայքի միջոցով հետևել եմ ընկերներիս : Մասնակցել եմ մեդիա ուրբաթներին : Եկել եմ համակարգչով , կիրառել եմ այն ուսման նպատակով : Հնարավորինս չափ փորձել եմ դասերից չբացակայել : Այս երկու ամսվա ընդացքում ստացել եմ շատ գիտելիքներ : Ուսման մեջ շեշտը դրել ենք շտեմարանների վրա : Պատրաստվում ենք տարվավեռչյա քննություներին : Հուսով եմ ամեն ինչ լավ կավարտվի: 🙂

Image

large (63)

Leave a Reply

