2-րդ կիսամյակի հաշվետվություն…..

532099_453088921448009_258380649_n

Ես Հովհաննիսյան Աստղիկն եմ 111 դ. : Երկրորդ տարին է ինչ սովորում եմ Գեղարվեստի ավագ դպրոցում :

Image

Ունեմ շատ քիչ բացականեր որոնք հարգելի են : Ակտիվորեն մասնակցել  եմ բոլոր առցանց քննարկումներին` թողնելով իմ կարծիքը : Կատարել եմ թարգմանություններ  որոնք տեղադրվել են գեղարվեստի ենթակայքում : Պատրաստում  եմ տեսանյութեր : Մասնակցել եմ կրթահամալիրյան օրերին :Վարել եմ մի քանի առավոտյան պարապմունքներ իմ խենթ ու խելառ ընկերների հետ 🙂

Image

Մեր դպրոց են գալիս  բազմաթիվ հյուրեր, որոնց հետ մենք կազմակերպում ենք, ֆլեշմոբներ , պրեֆորմանսներ ….

ImageImage

Ունեմ Բլոգ որը կիրառում եմ և ունեմ շատ~ ԱՅՑԵԼՈՒՆԵՐ 🙂 – https://astxhovhannisyan.wordpress.com/ Ճամփորդություններին հնարավորինս մասնակցում եմ  :

Image

13 . 06 . 2013

4 thoughts on “2-րդ կիսամյակի հաշվետվություն…..

  1. Nice reading about you

    Thanks for visiting my blog. Be in touch. Browse through the category sections, I feel you may find something of your interest.

Leave a Reply

