Ձմեռ Պապիկին հումորոյին նամակ …. :)))

tumblr_ml1do7bW1c1rdntlto9_500_large

Բարև իմ շա՜տ սիրելի ձմեռ պապ…
Իմ անունն է Աստղիկ: Ի դեպ, ի գիտություն Ձեզ, ես 15 տարեկան եմ: Չնայած իմ տարիքին, ես այնուամենայնիվ հավատում եմ որ դու կաս և գոյություն ունես իրականում, ասեմ ավելին, ես համոզված եմ, որ դու այժմ կարդում ես այս նամակը: Իմ մայրիկը շատ ջղային անձնավորություն է, նա չի թողնում որպեսզի ես քեզ նամակ գրեմ, այդ իսկ պատճառով այժմ ես նստած եմ սաունաում, ուր ինձ ոչ մեկ չի գտնի, և Ձեզ եմ գրում այս նամակը: Մայրիկս ինձ թույլ է տալիս, որ դրսում զբոսնեմ մինչև գիշերվա 1-ը: Երբեմն պատահում է այնպես, որ ես իմ մայրիկին չեմ լսում և ջղայինացնում եմ, իսկ նա այդ պատճառով իմ վրա է նետում դանակը, ինչը թարսի նման նետելիս միշտ դիպչում է իմ լեզուվին =( Մի անգամ ես էլ չդիմացա և նրան ասացի՝ « ըսենց որ թառսլամա տվել եմ է »:
Իմ հայրիկը մասնագիտությամբ հաշվապահ է և երբ վատ տրամադրությամբ է վերադառնում տուն, նա բարձրաձայն գոռում է, «տականք»: Եւ դա դեռ հերիք չէ, ինձ միշտ ստիպում է որպեսզի սարքեմ նրա փչացած կոլոլակով ճաշ-ը:  Այդ ժամանակ նա էլ ավելի է բարկանում և արգելում է ինձ խաղալ իմ ամենասիրելի՝ կլաս խաղն իմ ընկերների հետ: Չեք հավատա, բայց սա դեռ ամենը չէ: Հայրիկս ինձ համար Ածական է հորինել, և իմ անվան՝ Աստղիկ-ի փոխարեն ինձ ծաղրելով անվանում է՝ ջեկո: Չեք պատկերացնի թե ինչպես եմ ամեն անգամ ես վիրավորվում, երբ նա ինձ ջեկո է անվանում 😦 Մի խոսքով հարգելի Ձմեռ Պապիկ, եթե դու տականք չես, ուրեմն համոզված եմ, որ լիովին կհասկանաս ինձ ինչպես՝ ալկագոլիկը. Հարգելի ձմեռ պապիկ, ի խնդրում եմ քեզ, տար ինձ քեզ մոտ, իսկ եթե դա հնարավոր չէ, ապա աղաչում եմ ուղարկիր ինձ համար բեր  նվեր՝ դանակ.
Ի դեպ, քիչ էր մնում որ մոռանայի, խնդրում եմ քեզ այնպես արա, որ բոլոր իմ հարազատներն ինձ այնքան շատ սիրեն, որ հաճախակի գումար տան, որպեսզի ես դրանով գնեմ ինձ համար՝ ավել: Սիրելի Ձմեռ Պապ, դու իմ ամենավերջին հույսն ես: Խնդրում եմ հուսախաբ չանես, և գաղտնի այցելելով մեր տուն, ամանորյա տոնածառի տակ ինձ համար կդնես՝ բուրավետ նասկի : Հարգելի Ձմեռ Պապ, հասկացիր ինձ ինչպես՝ ալկագոլիկը : Եթե դու չկարդաս այս նամակը, կամ այն քեզ չհասնի, ապա իմացիր որ ես՝ լանգետ կլնեմ: Եւ միշտ հիշի՛ր, որ ես հավատում եմ քեզ՝ վոչնչություն …

Սիրելի Ձմեռ Պապիկին գեղեցկուհի Աստղիկ

521584_551904194827245_1514713951_n_large

Leave a Reply

