Մահվանից չես թաքնվի…

tumblr_mkhx80dK3G1ql3frio1_500_large

Բաղդադում ապրում էր մի առևտրական : Մի անգամ նա ծառային ուղարկեց շուկա ` առևվտրի ,բայց նա դողալով ու գունատ ետ վազեց ու ասաց.<<Պարոն , շուկայում `ամբոխի մեջ, ինձ մի ծեր կին հրեց, ես շրջվեցի և տեսա, որ ինձ հրել էր հենց ինքը` մահը.Նա նայեց ինձ և սպառնաց.<< Պարո’ն ,  Ինձ  տուր ձի , ես կգնամ այս քաղաքից , կթաքնվեմ իմ ճակատագրից : Ես կգնամ Սամարա , կթաքնվեմ այնտեղ և մահը ինձ չի գտնի >>:

Image

Առևվտրականը ծառային տալիս է ձի , ծառան նստում է ձին , քաշում է սանձերը և սլանում ողջ արագությամբ : Իսկ առևտրականը գնում է շուկա , ամբոխի մեջ գտնում է մահին , մոտենում և հարցնում է . <<Ին*չու ես սպառնացել իմ ծառային , երբ նրան տեսելես առավոտյան>>: << Ես չեմ սպառնացել ,-պատասխանեց մահը ,- Ես ընդամենը զարմացել եմ : Ես չէի սպասում նրան տեսնել Բաղդադում ,որովհետև այսօր երեկոյան Սամարաjում նրա հետ հանդիպում ունեմ >>:

Image

Leave a Reply

