Մաս (2)…. DANBO․․․․

Գնացի Վոլգոգռադ

Image

բայց ես միշտ երազել եմ լինել Նյու Յորքում

Image

չնայաց ես չեմ եղել այնտեղ, բայց իմ նկարները այնտեղ մեծ տարածում ունեն, հատկապես ինտերնետում

Image

Աշնանը ես ստացա նվեր գլխարկի և շարֆի տեսքով, դե իհարկե մայրիկի կողմից

Image

շուտով պատրաստվում եմ գնալ նաև Մոսկվա,

Image

Մոսկվան շատ գեղեցիկ քաղաք է: Ես շատ սիրեցի այն

Image

ես զբոսնում եմ Մոսկվայի փողոցներով

Image

շուտով մոտենում է նոր տարին, իսկ մայրիկս ինձ նվեր է խոստացել, տեսնես ինչ կլինի?

Image

դուք իրավացի եք, ես գտնվում եմ Լոնդոնի Բիգ Բենի մոտ, ահա և մայրիկի նվերը

Image

շուտով եկավ ձմեռը, իր հետ բերելով առատ ձյուն: Ես սիրում եմ ձյունը, բայց մայրիկս չի թողնում շատ խաղալ, որովհետև այն վնաս է ինձ:

Image

ՇԱՐՈՒՆԱԿԵԼԻ․․․․․

Leave a Reply

